Eilen oli sitten ensimmäinen päivä, kun oli menoa ja energiaa tehdä asioita.
Lähtö noin 8, olin herännyt vasta 6 pintaan. Hammaslekuun apteekin ja automaatin kautta.
Siellä ei muuta kuin hieman jotain tasoitteli ja tarkasti. Ja halusin maksaa edellisen kerran velkani ja tämän ja asia oli kunnossa.
Toivotettiin toisillemme hyvät kesälomat ja ettei hetkeen nähtäisi, siis siksi, että leegot toivottavasti nyt pysyisivät suussa.
Siitä lähdin sitten Navin avulla etsimään uuden paikan mihin olin varannut auton ilmastointi huollon. Autoasi ja löytyi melko helposti.
Olin siellä 45min. ennen kyseistä aikaa ja astelin sisään. Kysyin onko mahkuja päästä aikaisemmin sisään ja kauanko kestää ym.
Sain niin hyvää palvelua, että auto otettiin sisään melko heti ja ei kestänyt kuin hieman yli sen ajan, jolloin olisi vasta ollut minun aikani alku. Aine saatiin lisättyä ja lasku oli vaivaiset 60e, eli todella hyvä. Lisäksi oli mahkuja ootella mukavalla sohvalla juoden kahvia.
Siitä painatin sitten Puuiloon hakemaan aurinkotuolia, jotka oli tietty myyty loppuun, no ostin sitten tarpeellisuuksia, eli kissoille kaikkee.
Sit ulkoo ostin Mansikoita, ei kylläkään Suomalaisia, samoin herneitä, kummatkaan ei olleet kovin herkkuja.
Siitä päräytin varmaan yli 10v auto pesulaan ja otin 27e hohtopesun aatellen, etten enää jaksa tällä kakkakasalla ajella ja että olen laiminlyönyt yli 2v autoani suoden sille tämän.
Siitä kaahasin Lidleen ostaen sen tyhjäksi ja kassalla hirmuista kasaa pakatessani huomasin, että rahapussi jäi autoon, sitä sitten nolona hakeen, siinä ei kuitenkaan mennyt kauaa, vaan palasin maksamaan ja ostokset kassiin ja ulos.
Ukolle olin laittanut viestin aikaisemmin, onko herännyt ja oli juu, joten kerroin tilanteen ja tarviin kantoapua puolen tunnin päästä.
Kaahasin jälleen kotiin mutkaista Hauhontaustantietä kotiin.
Apuja tuli. Lepoa ja kassien purkua sitten. Ukko teki juttujaan ja sain hirveen tappelun jälkeen sen vihdoin laittaan ilmastointilaitteen makkariin, jota aloin pyytään jo ennen Mm bileitä.
Niinkuin joka vuosi ja joka vuosi hän ei sitä aikaisemmin laita ja bileiden jälkeen tulee helle ja sitten hänen kuntonsa ei ole hyvä sitä laittamaan ja seuraa hirveä tappelu.
Ja tämän hänelle myös kerroin ja myös sen, etten aio perääntyä vaatimuksessani enää päivääkään.
Itse sain päähäni rankan päivän jälkeen vielä pestä ja imuroida auton sisältäkin, jotta vihdoin se saa arvoisensa ulkokuoren ja näin tein. Lopputulos oli todella hyvä. Auton lattialla oli varmaan 2kg hiekkaa ja lasit niin sumeat sisältä, että huh huh
Vielä pesin pyykkiä ja ilta puol 4 jälkeen oli valmista ja alettiin syömään. Söin uusia perunoita ja lohta. Mika kanaa ja riisiä.
Loppuilta meni levätessä, olin niin poikki, etten jaksanut edes aurinkoa lähteä ottamaan. Ilmastointi laitteella oli huippua ajottain viilentää makkaria. Yöllä heräilin monta kertaa, mutta nukuin hyvin.
Eilen aamulla ehdin jo tappeleen nettipankinkin kanssa.
Kuten sanoin on tosi vaikeaa saada siirrettyä sitä toiseen puhelimeen ja eilen tuli se koodi vihdoin, niin eihän se perkele onnistunut siitäkään huolimatta.
Vaikka toimin niinkuin piti, niin turvallisuus syystä joutui vielä tekeen jonkun uudelleen ja sitten tuli taas tenät.
Nyt mun varmaan pitää soittaa sinne vitun pankkiin, mitä vihaan yli kaiken.
Tänään myös muovit kierrätykseen ja pullot / tölkit koneeseen ja loppuostokset kaupasta, ennen huomista töihin lähtöä.
Jumpatakin pitäisi.
Sain eilen aikaiseksi myöskin tilata paskakaivojen tyhjennyksen ja hieronta ajan ensi viikolle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti