torstai 18. kesäkuuta 2026

Jussia kohti

 Heips. Työt loppui tosiaan omaisten iltapäivään tiistaina 2 söin ja lepäsin ja ehdin vielä tunniksi aurinkoon, ennenkun lapset tuli.

Siinä sitten vaihdettiin kuulumiset. 

Lassi oli mennyt kihloihin ja valmistunut ammattiiin, jossa ei ole ollut työtä. On saanut myös yksinhuoltajuuden edellisestä suhteesta Oliveriin 4v ja hänestä tulee Sihvonen jeeeee, joku jatkaa hullua sukuhaaraamme.

Mulle kun ei koskaan lapsia pukannut, enkä niitä ole kokenut haluavanikaan luojan kiitos, koska olisi ollut kurjaa,jos ei saa ja haluaisi. 

Joten nää mun veljen lapset on mulle kaikki kaikessa ja kun Jonna ei lapsia tee, niin veljeni Jarin Lassin poika on nyt sitten suvun ainoa jatkaja tällä hetkellä. 

Vaikka jonkun mielestä tää suku pitäs varmaan hävittää, niin paljon on takana alkoholismia, itsaria ja vaikka mitä.

Anyway olen ylpeä Lassista, että otti vastuun kantaakseen, kun Oliverin äidistä ei siihen ainakaan tällä hetkellä ole.

On tosiaan löytänyt uuden rakkaan ja ovat muuttaneet yhteen 3h.k tarvii mennä heinäkuussa katsoon heitä ja varsinkin Oliveria ja viedä hälle tuliaisina palapeliä, joita on kuulemma tykännyt tehdä.

Jonnalla on tuhat rautaa tulessa. Opiskelee sosionomiksi huippupistein ja varmaankin ennätysajassa ja tekee tuhatta ja sataa asiaa kaiken muun lisäksi. Hänellä ja rakkaallaan Joonalla kaikki hyvin. Mihinkähän Jonna vielä yltää. On superviisas ja ihana tyttö.

Käytin hyväksi hänen nerouttaan ja laitoin hänet auttaan uuden puhelimeni kanssa. Sai pois sen ärsyttävän tekstin muuttelun ja osasi neuvoa kuinka osaan ottaa käyttöön ekat langattomat kuulokkeeni. Neuvoi instan käyttöä yms.

Kummatkin lapsukaiset siis jo yli 30v on kyllä niin hyvä sydämisiä ja super hauskoja ja kun pelaamme perinteistä RISK turnausta, niin siinä kiroillaan, suututaan ja nauretaan niin, että tyrät rytkyy.



Ihan huippua on ollut pari päivää, mutta raskasta. Kaadun illalla suorin jaloin sänkyyn.

Mikakin oli yhdessä turnauksessa mukana ja oli kyllä hauskaa.

Eilen he nukkuivat puoleen päivään ja mä olin jo aamu 8 Lidlessä, josta ostelin Jussi ruokia, sit vielä Hauholle apteekkiin ja S- markettiin, nyt saa kyllä riittää nää mitä on, ei enempää.

Tänään heräsin 4;30 meen 8 kuntosalille, lapset herää 9-10, koska heidän pitää lähteä puolen päivän maissa kotia kohti.

Oliver tulee hoidosta ja Jonnalla on jotain menoa ja se sopii paremmin kuin hyvin. Ehdin tänään sitten laittaan paikkoja kuntoon, lepään ja ehkä ottaan aurinkoa.

Huomenna saapuu vieraat Mansesta, yksi heistä olisi halunnut tulla jo tänään, eli Kapuli, mutta oli pakko torpata, että mun on saatava toipua tästä intensiivisestä lasten käynnistä yms...

Selkä on ollut nyt tosi vaikee pitkästä aikaa, mitä vitt....ja eilen sit kuitenkin vähensin laastarin 5mg, joten saas nähdä.

Mietin miten voisin välillä olla selällään? Me varmaankin istutaan terassilla, joten mun pitää raahata joko aurinkovuode sinne tms..

Toivottavasti kaikki menee hyvin <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti