Sitten tein samalla ruokaa ja kannoin ulkobaarista pari prikallista laseja tiskiin, siivosin koko baarin, ulkojääkaapin, terassin pöydän, hyllyt ja tuolit.
Kävin rautakaupaupassa hakeen 2 pulloa kaasua hyttyskoneeseen.
Linnuille hain siemeniä Juhan kaupalta, oli viimeset, saa nähdä tuleeko lisää. Monikaan ei harrasta kesä ruokintaa.
Syötiin ja Mikan päikkäreitten aikana ehdin taas tunnin ottaan arskaa.
Aika täydellinen päivä.
Tänään sit hierontaan, ennen sitä aion treenata.
Kaupoilla taas pitää käydä, aina tarvii jotain.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti