perjantai 5. kesäkuuta 2026

Kaikenlaista sattumusta

 Päivä ei todellakaan mennyt autuisasti ja onnellisesti, vaan vaikeimman kautta.

AAmu 7 lähdin suoraan vuoteesta palauttaan tyhjiä tölkkejä ja käymään kaupassa.

Ensinnäkin hakiessani varastosta sitä säkkiä, huomasin, että tölkkisäkkejä olikin 4 siis What???

Otin 2 mukaan ja aattelin, et nää viimeisimmät vois olla palautustölkkejä, eikä Viron kamaa.

No iso osa oli ei pantitonta kuitenkin ja vein ne sit kierrätykseen.

Kaupasta ostin kaikenlaista mm. Colt sytkän Mikalle, jonka myöhemmin huomasin jääneen ostoshihnalle, saan sen sieltä nimelläni noutaa joku päivä.

Kotipihasta jo lähtiessäni auto ei meinannut lähteä käyntiin ja pelkäsin sitä sammuttaa mm. kaupan pihassa ja myöhemmin bensaa ottaessa. Ja teki saman tosiaan joka kerta.

Myöhemmin ehtoosta autonkorjaajani tullessa katsomaan mikä vika autossa? Hän huomasi, että matto kytkimen alla oli liikaa siellä, eikä kytkin mennyt tarpeeksi alas. No voihan v taas :-)

Kotona soitin sitten Nordeaan ja meni monta puhelua kiroten, että yleensä sain ihmisen puhelimeen.

Poika siellä päässä oli alkuun rauhallinen ja yritti keksiä keinoja miten saada Nordean sovellus toimimaan.

Hän neuvoi minua ja tein ohjeiden mukaan, mutta aina tuli vaan, että homma ei toiminut. Lopulta hän oli yhtä hermona kuin minäkin puhelun alkaessa ja ohjasi minut käymään pankissa Hämeenlinnassa. Asia jonka kiroillen ja protestoiden otin vastaan.

Puhelun jälkeen kävin hetken tosi kuumana ja kelasin koska mulla on muka aikaa lähteä Hämeenlinnan Ma tai to klo: 10-13 välillä.

Päätin sitten kokeilla saanko S pankin siirrettyä ja se onnistui hienosti Nordean tunnuksia käyttäen, joten mietin, että kokeilen vielä kerran siirtää Nordea S pankin tunnuksia käyttäen ja se PERKELE ONNISTUI!!!! Jippiajee siis kaiken tän paskan jälkeen.

Sain kuin sainkin treenattua myös ja se meni ihan ok.

Sit vuorottelin auringon kanssa sisään ulos, kun ei paistanut, tein kaali-jauheliha sössöö, johon myöhemmin lisäsin kermaa purkin ja shirahia aimo annoksen, kyllä oli hyvää.

Ilta tv:tä ja tänään ylös ennen puolta 5 se on työpäivä.

Mielenkiintoista miten selkäkivut tänään voivat???

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti