Sain pariin kertaan Kapulta lauseen, jonka kätken sydämeeni.
Nimittäin mut noin 20vuotiaasta asti tuntenut mies sanoi pariinkin kertaan mulle, että arvaa mitä Päkä?
Sä näytät paremmalta kuin koskaan.
Ja kun ihmettelin sanomista sanoi, että onhan sulla peili.
Kapulla ei ole todellakaan tapana kehua ketään, joten sanominen oli todellakin vilpitöntä, vaikkakin juhlahumun keskellä.
Eli mä näytän 64v paremmalta, kuin koskaan. Se on jotain jota harva saavuttaa. Ja itse asiassa olen melko lailla samaa mieltä.
Ja onhan siinä sekin, että olin aina ylipainoinen ja pahimmillani noin 210kg ja nyt 77kg
Sisäinen rauha paistaa minusta ja olen nykyään melko itsevarma ja sinut itseni kanssa.
Toki 20v naama oli kulumattomampi, mut olin aivan sekaisin koko ikäni koska en osannut elää elämääni ja seksuaaliset hyväksi käytöt saivat mut elään itsetuhoisesti ja häpeämään itseäni.
Niin siinä vaan käy uhrille aika monen kohdalla.
Koen että vihdoin olen päässyt uhriutumisesta ja olen sinut itseni kanssa ja ollut itseni terapeutti näiden asioiden käsittelemisessä.
Sitä ei moni tajua kuinka monta terapeuttista esim. henkistä hoitoa olen ottanut päästäkseni eroon mm.suvun karmasta ja kaikista riippuvuuksistani ja käsitellyt näitä hyväksi käyttöjä erilaisissa energia hoidoissa.
On poistettu tarrahenkiä ja pahaa silmää, on poistettu pahoja Ufo yhteyksiä ym. Oon ollut meedioilla ja parantajilla.
Kaikki on ollut mulle hyväksi ja olen tässä iässä aikuisten oikeesti ekaa kertaa onnellinen ja tyytyväinen itseeni.
Saa nähdä mihin tieni vielä viekään.
Juu tosiaan Jussi lauantai meni ihan ok ja mentiin ajoissa nukkumaan.
Aamuyöstä oli hieman huono olo, joka kuitenkin laimeni aamun myötä. Siivoilin jälleen juhlien jälkiä.
Vieraat lähti kotiin puolen päivän maassa puhaltaen nollat ja me jäätiin ihanaan rauhaan ja hiljaisuuteen vihdoinkin.
Koko viikko mennyt vieraita kestitessä ja nyt on ihanaa kun kaikki palautuu normaaliksi.
Tiistaina olin jo töissä.
Hieman huonoilla mielin aamulla, kun Mika vielä nukkui pois juhlien jälkeistä väsymystä, mutta onneksi tänään on jo pystyssä ennen mua.
On vaan niin paljon mukavampi lähteä töihin, kun on normi aamu <3
Eilinen meni töissä kuitenkin ihan hienosti huonosta aamusta huolimatta. Olin vielä tiputtanut laastarin 5mg ja siitä huolimatta jaksoin selkäni kanssa taas paremmin kuin viimeks.
Ehkä se tästä.
