maanantai 15. kesäkuuta 2026

Stressi

 Mun ukko ja stressi on mahdoton ja tuhoisa yhdistelmä, se on iso syy miksi on sairaseläkkeellä masentuneisuuden vuoksi.

EI siis kestä kerta kaikkiaan YHTÄÄN STRESSIÄ

Meille on siis tulossa kiva mutta stressaava viikko, eli mulla 4 aamua ja lapset tulee ti 2h päästä kun pääsen töistä 2 yöksi ja kun lähtevät, niin tulee vieraat Tampereelta viettään Jussia.

Siis stressi on Mikalla ja mullakin, koska alkuviikko menee sekaisin, eikä ehdi viettään omaa aikaa ja rutiineja  ennen viikonloppua.

Joo onhan tää rankka yhdistelmä, mutta tätä nyt ei saanut mihinkään muuhun kohtaan sopimaan koko kesänä ja sitten mulla tulee se leikkaus ja kuntoviikko syksyllä.

Nyt ollaan siis tilanteessa, että eilen hän alkoi asiasta jauhaan ja ilta meni pilalle ja nyt aamu jatkuu samalla meiningillä.

Mullakin oli huonoin yö pitkään aikaan ja heräsin vähän väliä ja nousin lopulta jo 3.30, lisäks on vielä työstressi.

Kirjotin sille pitkän kirjeen, jossa vaadin sitä muuttaan asennettaan ja että en jaksa enää hänen angstiaan kaiken muun stressin lisäksi.

Saa nähdä auttaako kirje, vai tuleeko lähenemään jo ennen töihin lähtöäni.

Töissä menee ok, Oon saanut paljon asioita aikaiseksi siellä mm, päivitettiin viime joulukuussa tehdyt ohjeet vieraille hoitsuille aamu- ja ilta tehtävistä. Oli meinaan ohjeet muuttuneet aika lailla.

No niin kohta töihin ja siitä kauppaan ja siitä tekeen huomiseks makaronilootaa. Tänä aamuna tein jo Mikan riisin uuniin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti