Huomenta 5 päivän putki selätetty ja kaikki niistä oli vieläpä 7h päiviä, vaikka teen 60%
Siksi halusin tehdä 60% että olisin saanut tehdä 6h päiviä ja tasaisesti, niin listat on olleet kaikkea muuta.
Mutta päätin, että asiasta en enää jaksa tapella, olkoon mitä on.
Sain sentään sen Jussin vapaaks, niinkuin halusin, mennään näillä.
Selän tilanne seuraava: Pahempaa kipua ei enää tule. Pärjäsin taas puolet paremmin, kuin aikaisemmin ennen 10pv vapaita.
Kertakaikkiaan jaksan paremmin, vauhti on nopeutunut ja ei satu.
Selkä lähinnä vain rasittuu ja pienikin lepo auttaa heti. Istuminenkaan ei enää kuormita selkää niin paljon.
Olen kertakaikkiaan iloinen tilanteesta. Vielä 2x 10mg laastaria ja sitten 4x 5mg ja sitten lopetus, jos sekin menee vielä yhtä hyvin kuin tähän astinen tiputus 20-15 ja siitä 10, niin hallelujaa <3
Peukun alaosa myös parempi, mahakivut ovat myös olleet enimmikseen poissa. Päkiät on edelleen puutuneet.
Hampaat lopputsekattu ja tällä hetkellä ok.
Kaiken kaikkiaan tilanne on siis parempi.
Eilen muistin vasta melko lähellä nukkumaan meno aikaa, että letit piti irroittaa ja niitä sitten jatkan nyt aamulla poistamaan.
Sitten treenit pitkästä aikaa ja saunaan jeees.
Luvassa on myös ulkojääkaapin siivous ja päälle laitto, joka on joka kesäinen jännitys näytelmä, että lähteekö päälle.
Sit pitäs myös järjestellä terassia ja ruohookin haluaisin ajella.
Mulla on 3 päivää vapaata ja tää on ainoo vapaista, kun ei tarvii mennä minnekään.
Huomenna on aamu 9 hermoratahieronta ja perjantaina uudet hiukset Etnosalon Letityskampaamossa Tampereella jeee.
Sit 4 päivää töitä ja alkaa vapaat.
Ti varmaan kun pääsen töistä tulee lapset Mansesta ja pelataan RISK turnausta pitkästä aikaa.
He lähtevät torstaina ja perjantaina tulee Mansesta Kapu, Ronzu ja Arska kylään Jussiks. Huh huh vanha jengi koossa osittain.
Vielä en tiedä koska on Jussin jälkeen eka työpäivä, no se selviää pe.
Olen hirmu onnellinen kaikki on taas hieman paremmin <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti