maanantai 1. kesäkuuta 2026

Kultaa taikka kunniaa

 Se on maanantai ja elossa vieläkin.

Eilinen meni aurinkoa ottaen, grillaten ja illalla peliin.

Mentiinkin Kurreen katsoo, kun Kievarissa ei ollut kuulemma muuta kuin pieni tv

Oli pettymys koko Kurre, terassilla oli väkeä, mutta meidän lisäks vain 1 ihminen, joka kattoi matsia.

Tilailin Irish coffeeta, jota baarityyppi ei osannut tehdä, niin kohteliaan näsäviisaasti ohjeistin häntä sen tekemisestä baarimestari statukseni voimalla ( hävetti jälkeenpäin) 

Juotiin heidän varastonsa tyhjäksi Jagermeisterista, jonka jälkeen piti vielä ottaa Teguilaa, eli taas mentiin metsään ja kunnolla.

Aina kun mä alan hehkuttaan, et nyt tän osaan, niin meen tekeen jotain vanhan käyttäymismallin mukaan.

Luojan kiitos joku järki oli lähtee kotiin taxilla ja heräsin ihan omasta sängystä . Päivä meni oloja parannellessa ja illalla oli Suomen kultapeli ja voitettiin. Huh huh hieno homma, ohi on.

Tänään täytyy katsoa kansan juhlat tv;stä ja sit aletaankin kesälaitumille.

Onneks on vielä 4 vapaata. Chillauspäivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti