lauantai 30. toukokuuta 2026

Jäkistä ja viikonloppua

 Heippa nyt on Lauantai heräsin puoli 5 melko hyvin nukutun yön jälkeen, pientä hikeä pukkasi kun hikoilin alkoholeja pois, mutta olo on ihan hyvä jo.

Eilinen meni levätessä ja noin 3 asti päivällä oli hieman huono olo ja oksensinkin , koska mahassa pyöri koko ajan, niin työnsin sormet kurkkuun ja se helpotti. Otin myös pahoinvointipillereitä.

Mika veti aamusta muutaman siiderin, että sai tiskattua ja hieman rutiineja tehtyä ja sitten nukkui tos vieres melkein koko ajan, aina välillä heräten. Romantiikkaakin oli.

Itsekin torkuin vähän väliä, en ottanut mitään pienoiseen kankkuseeni, vaan söin ja join vettä ja mehua. 

Eli nyt voin kertoa, että olen päässyt tuurijuoppoudestani ja kärkiryypääjän maine alkaa muuttua ja tarinani sitä myötä.

Alankin oleen se porukan järkevin juhlija, mikä on mulle aivan uusi saavutus.

Peli meni tosiaan ottaessa alkomahoolia, join pullon kuoharia ja valkovenäläisiä tein. 

Tuleva pariskunta Sanna ja Tero oli meillä kylässä ja kaikki meni melko hyvin, paitsi Mika veti taas överit ja häntä kiinnosti kaikki muu kuin peli. 

Oli yhes vaiheessa mun vieressä vuoteella peliä katsoen, sitten pomppas mun yli ja suoraan lasipöydän päälle.

Luulin, että pöytälasi hajos kokonaan, mutta seuraavana päivänä selvis, että ainoastaan juomalasit sen päällä hajos ja itse pöydän lasi vaan tippui alemmas.

Siinä vaiheessa olin vittuuntunut ja siirryin makkariin kattoon peliä ja vieraat kanssani ja Mika jäi siivoamaan aiheuttamaansa vahinkoa.

Sen jälkeen tilanne rauhoittui ja katsottiin, kun Suomi voitti hienosti Tsekit 4-1 ja jatketaan tänään Kanadaa vastaan katsoen kumpi pelaa Kullasta? Vedot on jo lyöty Suomen puolesta tottakai jo 6 aamulla.

Mikalla aamulla pientä tärinää, vaikuttaa toi alkoholi siihen aikalailla, kunhan ei jää pysyväks joku katkokävely.

Aamulla jo suunnittelin päivää. Ensin aattelin, että ei mitään ihmeitä ja mietin kuinka saan oltua hereillä 21 asti, kunnes peli alkaa, mutta mieleni muuttui ekan tunnin aikana siihen, että nyt kun on mahdollisuus vielä seurata iso peli tänään, niin mennään Kievariin se katsomaan.

Tän päivän ajatus, haen Mikalle muutaman kaljan, en tiedä vielä ostanko itselleni mitään, katsotaan.

Mutta sitten aurinkoa, sauna, ehkä Grillausta ja sitten jossain vaiheessa sinne Kievariin.....

Aattelin, että mitä mä nyt tässä nipotan mulla on 10päivän vapaat menossa ja mä osaan jo tän homman ja tänään paistaa aurinko, on grillattaavaa ym. Muutama satku tililläkin ja maanantaina tulee Kelan rahat, joten.....

Katsotaan mihin päivä johtaa, otetaan löysin rantein. 

Pelipaidat on pesussa, Lauantaita kaikille, Suomi voittoon <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti