No niin eipä mennyt kauaakaan, kun olin saanut sovittua hammasleku ja auton huolto samana päivänä ja lapset tulee ennen Juhannusta pariksi yöksi kyläilemään. Siinähän sitä taas <3
Töissä 5 päivän putki tän päivän jälkeen ohi, lähden 12 kirurgian polille Assiin näyttään vatsaroikkoani.
Samana päivänä TT lääkärin pitäs soittaa mulle 60% jatkosta.
Saa nähdä hoituuko puhelimessa vaiko eikö.
Aamulla katsoin taas koosteen Suomen pelistä ja kirosin sitä, että maalikooste loppui kun seinään, eikä Suomen kansallislauluakaan voitu perään laittaa.
Tää on suunnitelmallista juttua, kun kansalliset tunteet yritetään häivyttää pois meidän ihmisten elämästä ja mielistä.
Ihmettelen myös sitä, että mikä helevetin kiire MTV on poistaa koko yöllä tullut peli samantien ohjelmistaan, ettei voi edes vuorokautta pitää? Ei kaikki voi sitä yöllä katsoa.
Tää oli nyt toinen peli, jonka koosteen katsoin aamulla, en halua unirytmini sekoavan varsinkin kun on työpäivä edessä.
Kirpputori myynti on tyssännyt ja huomenna haen pois loput kamat, tylsää raahata niitä takaisin.
Käsi ja selkä kummatkin hieman paremmat, mutta eivät lähellekkään ok:ta. Pärjäilen jotenkin.
Alkaa 10 päivän vapaat tän jälkeen, on todella ikävää, että lupaavat kylmenevää. Kyl tää on niin väärin, että lyhyen lännästä kesästäkin vielä suuri osa on tällaista.
Haluan pitää hellemekkoja!!!!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti