Lonkkaa kolottaa vielä, muttei mitään isompaa onneksi tullut. Patja vaan luisti petistä pois ja hupsis, aika vaarallisia sänkyjä huh huh.
Tänään on kotiolähtö ja äsken jo pakkasin melkein kaiken, olen niin innoissani kotiin pääsemisestä, mutta palataanpa vielä eiliseen.
Aamupala 7 jälkeen. 8 liikuntaryhmä ja olin varautunut siihen oikein jumppavaatteilla. Mutta suuri oli pettymys, kun se kesti vain vartin ja piti sisällään, että parina hierottiin toistemme selkää kumipallolla.
Sain parikseni ainoan silmäkarkin miespuolisen sellaisen ja hetki oli ihan kiva. Mutta loppui seinään.
Myöhemmin selvisi, että meillä oli väärä ope ja meidän oikea ope, ei ollut kuulemma löytänyt meitä, mikä kuulostaa aika epäuskottavalta, siitä siis miinus palautetta pitänee antaa.
Menin sitten kuntosalille tempoilemaan tunniksi ja sain siitä hieman virtaa. Jälleen takaisin vuoteeseen lepäilemään.
11 oli keilaryhmä, jossa "kilpailin" parin kanssa. Alku oli tosi vaikeaa, mutta sain kohta hommasta kiinni ja onnistuin tekeen täyskaadonkin ja kerran sain pelkästään 1 pystyssä pysyneen nurin. Mutta ränniin meni monta kertaa.
Eikä siinä kaikki saatiin eka rata jumiin ja kun siirryttiin toiselle, niin sekin jumiutui, nää mun energiat saa usein koneet sekaisin.
Sitten lounas ja lepään. Klo: 14 terveysohjausryhmä, jossa mulle tuttua huttua verenpaineista yms...
Jälleen lepoa ja klo:17 itse tilattu hieronta.
Ajattelin, että varmaankin saan nyt hiljaisen hieronnan kun on mies, mutta mitä vielä.
2 metrinen viikingin näköinen tatskattu mies olikin höpö päällä, eikä mun auttanut muu kun yhtyä höpinään, joka osoittautuikin mielenkiintoiseksi.
Kävi ilmi, että oltiin samoilla arvoilla olevia immeissiä samankaltaisine ajatuksineen.
Voitteko uskoa, mutta hieronnan aikana ehdittiin käsitellä Tatuoinnit, Politiikka, bensan hinta, työn kannattomuus, virukset, Isänmaallisuus, jääkiekko, Ufot, uskonnot, korkeampi voima, menneet elämät, metsästys, ilmastonmuutos, susikannat suositeltiin toisillemme leffoja ja sarjoja ja paljon muuta.
Hän sanoi, että jos tulen toisen kerran ja tykkäsin, niin varaa hälle aika uudelleen.
Joo kyl mä tykkäsin, mut jää nähtäväks.
Mulle käy hyvin usein tää, että menen hoidettavaksi ja haluaisin olla hiljaa ja nauttia vaan, mutta mut ikäänkuin pakotetaan puhumaan ja sit kautta kuuntelemaan toisen huolia ja murheita.
Tää oli taas kerran todistus siitä, vaikkakin siitä tykkäsinkin, niin se ei ollut sitä mitä mä hain.
Siitä sitten päivälliselle ja maate. Leffaa ja unta kaaliin kera melatoninin ja relaxantin.
Tänään vihdoin tilipäivä. Ajattelin maksaa heti aamiaiselle mennessäni tän huoneen pois, ettää voin sitten sulavasti poistua täältä heti kun tilanne mahdollistaa sen.
Mulla on sh:n aika 8. sit olis ulkoilu, johon en mene, voisin poiketa kuntosalilla ja vasta 11 on fys. viimeinen arviontiaika, ellen saanut sitä siirrettyä yhtään aikaisemmaks?
Selviää tänään, laitoin eilen sille meiliä.
Lämpimät kelit alkaa ja Suomi kiekko, jeeeeeeeeeeee ihanaa.
Maanantaina töihin. 7 töitä yhdellä vapaalla välissä, ei hyvä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti