Moikkelis, kirjoitin pitkät rimpsut ja sitten kun tallensin, niin koko teksti hävis. Koko kirjoituksen ajan täs nousi teksti, jotain sen suuntaista, että ei tue tätä tagia tms..
Yritän nyt löytää saman fiiliksen, kun äsken kirjoittaessani eilisiä tapahtumia, mutta hieman kyllä sieppaa.
Eli alkuun kirjoitin, että kaikki menee putkeen ja myötätuulet puhaltaa elämässäni, mikä tuntuu hyvältä.
( paitsi taas tää, että lukihäiriöni on vaan pahentunut iän myötä ja palaan korjaamaan tekstejäni vähän väliä ja vielä kerran kun tarkistan, niin taas löytyy virheitä ja joskus aina julkaisemisen jälkeenkin, joten suokaa anteeksi se )
Eilen töissä 7- 12, sitten suunta Assiin, selkä alkoi vittuileen ja istahdin ennen sisään menoa penkille kääntäen kassini ympäri ja löysin Panacodin, jonka vedin nassuun, tehosi kyllä hetken päästä.
Uusi naispuolinen kirurgi otti mut vastaan hyvällä asenteella.
Siinä sitten strippasin housut kintuissa paita tissien yläpuolella hänen ottaessaan kuvia ja puristellessaan kurvejani.
Ihoa oli ympäriinsä selänkin puolella, mutta häpykumpu on se tärkein, jonka takia olen pakottanut itseni leikkauksen kannalle.
Se on kuin todella isot miehen elimet ja siksi hävettävän näköinen.
Enhän nimittäin missään mielessä haluaisi enää yhtään leikkausta, enkä koskaan sairaalaankaan, sikäli, mikäli se olisi minusta kiinni tämä homma.
No he miettivät kuinka laajaa leikkausta aikovat tehdä.
- joko ainoastaan häpykummun noston
- lantiosta lantioon vedettävän viillon
- tai ympäri selänkin puolelle. joka kuulostaa liian vaikealta toipua ja hoitaa tuskin sellaista ajattelevat
Ehkä toivon tuota keskimmäistä, missä sitten ilmeisesti menetetään napa, joka on jo kerran pelastettu.
Olen sen verran haastava tapaus, että käsittelevät asiaani kokouksessa ja hän Mira soittaa mulle huomenna mihin tulokseen päätyivät.
Olivat suunnitelleet leikkaustani jo 16.6, mutta toivoin, että se olisi vasta syksyllä, koska toipuminen kesällä vaikeaa ja haluaisin selkänikin vielä paranevan enemmän, ennen uutta koettelemusta.
Eli nyt enkelit tarkkana toivon leikkausta välille noin...15.8-15.10
Päästyäni kotiin TA lääkäri soitti ohjeistukseni mukaan vasta 14 jälkeen ja haastatteli mua puhelimessa, jossa kirjoitti Kelaan suosituksen 60% jatkosta 13.7 kesälomaani asti.
Ilmoitan sen bossille tänään, jos leikkaus siirtyy syksyyn, jos se on nyt ilmoitan Kelaan, etten sitä pidäkään, koska toisen asian takia olen saikulla tuolloin,
En halua saada 60% sairasloma palkkaa kuitenkaan, vaan 100%
Eli tänään on taas mielenkiintoinen päivä. 7.30 verikokeet. Keskiviikon leku ajan muutin soittoajaksi niistä.
Sitten ehdin aamiaiselle ja hierontaan ja siitä tyhjään kirpparipöytä ja Lidlen kautta kotiin.
Viesti Mikalle, settä lämmittää saunan, ennen kotiin tuloani, ostokset kaappiin, saunaan ja jotain ruoan laittoa.
Meillä on puusauna, joka on mulle aina arjen luxusta <3
Tarvii tehdä jotain helppoa ruokaa vaan tänään, ettei tarvi vielä alkaa isoihin suorituksiin kaiken ton jälkeen.
Eli varmaan uunikanaa tai jotain makkaraa.
Katsellaan tehdään hyvä päivä tänään <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti