Tuntuu, eikä vain tunnu, vaan päivät juoksee tänä vuonna vieläkin nopeammin, kuin aikaisemmin, vaikka ennenkin sen olen huomannut.
Ajan kulku on vaan nopeutunut ja mä ainakin tunnen sen herkästi.
Ma ti olin vapaalla, kävin kirpparilla ja kk vuokrasta puuttui 40e siihen asti myytyjen tuotteiden lisäksi, joten maksoin sen aatellen, että se helpottaa stressiä, kun on jo maksettu ja loppu on sitten tuloa, mutta sen jälkeen myynti on tyrehtynyt täysin, ihan 3e on mennyt kamaa.
Miksei kukaan osta niitä palapelejä joita sinne raahasin kymmeniä? No on tässä 3vkoa aikaa oottaa tuleeko yhtään plussaa vai jäänkö miinukselle ja saan raahata kaikki takaisin. No onpahan ainakin kokeiltu, ehkä koitan sit joskus uusiks, jos vuokratarjous olis puolet pienempi, toi on liikaa toi 29evkoa se olis kohtuullinen kuukaudesta.
Ma kävin myös käteni kuvauttamassa, jossa sitten löytyi alkavaa nivelrikkoa ja ehkä sen lisäks sitä rasitusvammaa.
On ollut pääasiassa parempi, mutta välillä sattuu sikana, kun on vääränlainen asento ja käden sisällä ikäänkuin muljahtaa joku?
No näillä mennään, lääkäri soitti ja valitin myös noita päkiöitäni, jotka edelleen puutuneet ja määräsi mulle verikokeet ja sitten varaan hälle ajan, Ok jossain vaiheessa.
Homeopaatin lääkkeet tuli kirjekuoressa kotiin ja maksu oli helpotuksekseni sitä mitä olin toivonut sen olevan.
Kolmea eri pikkupilleriä piti ottaa tyhjään mahaan imeskellä ne ja kaikkien välissä vähintään puoli tuntia-tunti, joten olen ottanut niitä pitkin aamuyötä, kun heräilen vessaan, muutoin joutuisin odottaan aamukahvia joka aamu vähintään 2h ja siihen mulla ei ole aikaa.
Eilen ne aloitin ja miten musta tuntui, että ihan kuin ne olisi auttaneet heti, koska työpäivä oli tähän astisista paras ja kipu ei noussut kuin jonnekin 4 tasolle koko päivänä.
Lähdin klo:13 kotiin, vaikka yrittivät saada mua jäämään paloturvallisuus koulutukseen ja tekeen sen ylitöinä.
Kerrankin ajattelin itseäni, enkä jäänyt, enhän mä edes tiedä jatkanko työntekoa enää syksyllä ja silloin on jo uus koulutus, joten meen sit siihen, jos asiat näyttää siltä.
Mä en ole koskaan tuntenut oloani näin vapaaksi, ja tuntuu, että kaikki on auki.
En voi olla miettimättä, että hyvään olooni vaikuttaa varmasti sekin, etten ole 8kk pämpännyt ja töissäkin eilen sanoivat, että näytän tosi hyvältä ja itsekin sen huomaan.
Pois on turvotukset ja iho on kauniin ruskettunut. Kunpa nää kaikki kivut vielä lähtis, niin lähden lentoon.
Eli fiilis on kertakaikkiaan mahtava ja Mikakin on iloinen ja vitsaileva, en ole sen kanssa vuosiin nauranut näin paljoa.
Mä pääsen sunnuntaina sinne kuntoutukseen ja Mika on onnessaan kun saa sillä välin nollata ja olla itsekseen, eli tekee kummallekin hyvää. Toivottavasti hänen mielenmaisemansa ei sitten synkisty siitä, kun krapulan saa hommattua.
Mm kisat alkaa kun tulen takaisin perjantaina ja sitten viikko töitä ja seuraavalla viikolla ma töitä ja loppuviikko vapaa ja tulee loppuottelut.
Arska ja Ronzu tulee kylään, saas nähdä mitä siitä tuloo.
Jännän ääressä, kesä edessä ja kaikki mukava odottaa.
Huonommaks ei voi enää pistää kuin 2 edellistä kesää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti