lauantai 16. toukokuuta 2026

5 kurssipäivä ja kotiin sukkana

Niinhän siinä kävi, että 9 aikaan olin jo lähdössä kotiin kaikkinen kasseineni törmäten ulko-ovella liikuntaryhmääni.
Huikkasin heille moit ja naviin KOTI ja kaasu pohjaan.

Sain asiat järjestyyn niin, että aamiaisen ( jota en jaksanut syödä) huoneen maksamisen ja SH;n arviokäynnin jälkeen pääsin lähtemään.

Seuraava jakso on ilmeisesti joskus syyskuussa, saas nähdä onko leikkaukseni samaan aikaan? Jos on niin ryhmää voi siirtää.

Kotona halasin miestäni, joka kantoi kapsäkit sisään itseni rynnätessä vessaan ja siitä selälleen sängylle koivet ylös. Paras asento selälle.

Vaihdettiin kuulumisia ja pikkuhiljaa vaiheittain purin laukkujani ja tein ruokaa itselleni katkarapu, riisi, vihannes, chili, kookoskerma sössöö, jonka olen itse keksinyt ja on sikahyvää. 
Mikalle tein normit riisiä ja kanaa, jota olin hakenut S marketista Kankaanpäästä ja edellisenä päivänä kaukoviisaana, ettei tarvi heti kauppaan lähteä.

Olin niin poikki, että lepäsin koko loppuillan. Katottiin ruudulta Sykkeen viimeistä kautta ainakin 9 jaksoa ja sitten ihmeekseni nukuin 10h joka on kertakaikkiaan maailman ennätys mulla.

Nousin siis vasta 5:30 ja unta tuntui, että olisi riittänyt vieläkin.

Tänään tarkoitus mennä kattoon kirpparille missä kunnossa pöytä on ja viedä ehkä jotain lisää sinne vielähän se on viikon.
Mietin, että laitanko sen 50% lapun sinne vaiko enkö?
Sit Lidlen kautta himaan.

Ehkä aurinkoon jos paistaa ja Suomen peli tulee taas tänään.
Eilen voitettiin Saksa 3-1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti