keskiviikko 13. toukokuuta 2026

2 kurssipäivä

Aamupalan jälkeen kurvasin Kankaanpään S markettiin hakeen juotavaa ym. pientä. Sieltä sitten levolle huoneeseen kerään voimia seuraavaan koettelemukseen.  

10 oli Psykologin ryhmä, missä keskusteltiin mm tavoitteista mitä täällä haluaa saavuttaa.

11 yksilöaika mun huonetta vastapäätä, jossa sosionomi kertoi, millaisia vaihtoehtoja on jatkaa työssä ja Kelan eduista ym.

Sitten lounas, jonka jälkeen levolle. 4 vaille 13 tajusin, että mullahan on ravitsemus ryhmä 13 ja äkkiä sinnen eksyttyäni 3 kerran matkalla ensin kellariin. No siellä tuttua jorinaa viitamiineista ja ikivanha ruokaympyrä, josta olen täysin eri mieltä.

14 fys. ter.yksilöaika, jossa 6 minutin kävelytesti, jonka tulokset saan tänään. Puristusvoima mulla oli 18 kun keskiarvo on 28, joten hieman heikko, mutta onpa jotain missä parantaa ensi kertaan. 

Pääsin kokeilemaan pyytämääni Neurosonic tuolia 25min, josta en oikein osaa sanoa mitään muuta kuin että se värisi ja jossain kohtia iholla hieman tuntui joltain.

Siitä kiireellä kämpille vaihtaan uikkari ja kylpytakki, uimahalliin ja suihkun kautta terapia altaaseen, jossa 45 minuttia tehtiin ohjeiden mukaan kaikenlaisia liikkeitä tosi hyvän musiikin tahdissa.

Aloin loppuvaiheessa palelemaan ja siitä syöksyin suihkun kautta saunaan, jonne tuli ulkopuolisia ämmiä iso ryhmä ja sauna aivan täynnä. 

Yritin siellä piipittää, että saisko lisää löylyä ja sainkin, mutta en tarpeeksi ja lähdinkin suihkun kautta kämpille.

SItten mulla olikin jo kuumakivihieronta ja sehän oli aivan loistavaa.

Siitä sitten päivälliselle, jossa oli lohikeittoa, mutta lohi oli pakkasesta, eikä kovin hyvää ja sitä oli liian vähän, perunoita kyllä riitti ja niitä yritin välttää, kun ei ne oikein sovi mulle.

Tein taas leivän mukaani, jonka söin huoneessa.

Mikan kanssa soiteltiin pitkin päivää kuvapuheluita.

Hän oli siellä kankkusissaan ryhdistäytynyt ja tehnyt kotihommia ja syönyt terveellisesti. Ikävä jo oli kummallakin.

Viime yön nukuin jo paremmin, kuin 2 edellistä. Olin aika naatti kaikista päivän tapahtumista ja lepo teki hyvää.

Kipulaastarin pääsin eilen vaihtaan vasta saunan jälkeen, kun yleensä paljon aikaisemmin. Nyt siis vähensin sen 10mg. 5 on vielä huomiseen, kun laitoin sen aina 2 päivää myöhemmin, jotta laastarin loppu ja uuden alku helpottuisi, koska teho hiipuu ja kestää uudellakin, ennenkun alkaa vaikuttaan.

Nyt tuntuu, että toi oikea lonkka hieman vihoittelee, joten taidan heittäytyä piikkimatolle ja saada siitä apua.

Aika menee nopsaan, enää tää ja huominen ja sit pe lähen jo 12 pintaan kotiin.

Onneks meille ei vaikuta toi Elisan ja MTV:N kiista. Aika törkeetä, että kanavat pimenee juuri Mm kisojen alkaessa, TÖRKEETÄ!!!

Kaunista päivää kaikille.

1 kommentti:

  1. Hei, onpa mielenkiintoista kuulla, mitä kaikkea ohjelmaa siellä on. Monta asiaa, joista olet kirjoitellut olen itsekin ajatellut, siksi blogisi on aivan koukuttanut. Itsellä ei ole kovin jyrkkiä mielipiteitä suuntaan toiseen, mutta paljon sitä maailmassa on ihmettä ja kummaa, eikös vaan! Kivoja kuntoutuspäiviä ja turvallista kotiin paluuta, t. lukijasi Koo

    VastaaPoista