Ihan mielettömän sairaan mahtava päivä eilen <3
Ihmettelin moneen kertaan, kuinka synkassa menen nyt elämän kanssa ja tuntuu, että kaikki mihin tartun menee juuri niinkuin sen toivoisin menevän.
Elikkäs eilen aamulla lähtiessäni kaupunkiin tein samalla joka päiväiset rukoukset, mantrat ja juttelin yläkerran väen kanssa ajaessani.
Pyysin enkeleiltä turvallista matkaa ja juuri kun pyysin saada olla suojassa ja turvassa autoni kanssa huomasin aivan 20 centin päässä tiestä peura, joka joko oli tulossa tien yli tai juuri ylittänyt tien.
Hieman jalat vapisi kun en nähnyt sitä kuin vasta kohdalla ja kiitin yläkertaa, ettei osunut tielleni.
Jatkoin toiveitani yläkertaan seuraavasti.
- Pyysin hyvät parkkipaikat niiden paikkojen läheltä mihin aioin poiketa.
- Että kirpparin siivous menisi mutkattomasti
- että verikokeen ottaja löytäisi suoneni vaivattomasti
- että lääkärit päätyisivät keskimmäiseen leikkaukseen
- että leikkaus olisi syksyllä
- että lääkäri soittaisi niin, että kuulen kun puhelin soi
- että rahani riittäisivät kaikkeen mitä pitäisi ostaa
Ja kuinka ollakaan kaikki meni juuri niinkuin toivoin.
Verikoe saatiin ekalla otolla ilman kipua.
Vihdoin löysin sellaisen aamupalan joka minua miellytti, kun ikinä en tykkää mistään voisarvista tai muistakaan täytetyistä leivistä mitä olen löytänyt niin tämä eilinen aamupala oli paras ikinä.
Kahvia ja Pulled pork Goodmanin Cafe il Mondosta
Kävin myös hierontatuolissa ja otin Panacodin, koska en pääse edes vaihtaan sitä laastaria, ennen saunaa ja tiedän, että reissu rasittaa.
Se auttoikin todella hyvin ja sain ilman kipuja tehtyä koko reissun.
Olin vieläkin niin ajoissa, että ehtisin käydä kaupat, ennen kirpparia, joka aukee vasta 10.
Niinpä siitä sitten Lidleen ja Alkoon, josta kuohuvaa Mikalle Sandelsia ja Valkovenäläis aineet.
Kohti kirpparia ja parkkipaikka aivan oven edestä, mikä oli tärkeää, kun raahaa kamoja takaisinpäin.
Sain 150e käteen ja tyhjennyksessä meni noin 15min. Otin myös pelivoitot 150e käyttöön, niin niillä rahoitin tämän viikonlopun.
Olin todellakin tyytyväinen itseeni.
Pääsin kotiin ja sauna oli jo tulilla, hetki lepoa ja saunaan.
Lääkäri soitti ja juuri 2 leikkausta suosittelivat, napa ilmeisesti lähtee. Kerroin, että aion sitten ottaa napa tatuoinnin siihen joskus.
Olisivat olleet valmiita tekemään tämänkin leikkauksen jo nyt 16.6, mutta kerroin, että eilisen jälkeen olen ehtinyt miettimään asiaa ja haluaisin kuitenkin päästä selän kanssa ensin paremmalle tolalle, eli päästä kipulaastarista eroon , ettei kipu ole sitten sekä selässä, että vatsapuolella.
Toivon leikkausta elok.lopulle tai syys-lokakuulle.
Oli samaa mieltä kanssani, eikä asiasta tarvinnut sen enempää vääntää.
Kaiken lisäksi sain kuulla, että ehdottamani asia käynnillä toteutuu myös, eli että he ottavat leikkaukseen mukaan myös Gastron kirurgin, joka poistaa mahdollisen tyrän ja tsekkaa ylävatsan ongelmat.
Niin että lottovoitolta kuulostaa. Nyt täytyy manifestoida, että hallituksen kaavailemat lisämaksut terveydenhuoltoon eivät tulisi voimaan ennen leikkausta ja tietysti mielummin ei milloinkaan.
Olin muuten niin varma, että saan leikkauksen syksyyn, että olin jo aikaisemmin laittanut pomolle kuvat ja todistukset siitä, että 60% jatkuu 13.7 asti ja että tekisi laput valmiiksi ja tulisin ne allekirjoittamaan ja Bossille kävi ja käyn tänään töissä kirjoittaan ne.
Tänään menossa myös S- markettiin Tuuloseen hakeen vielä maidot ja muut puuttuvat, niin voi rauhassa sitten viettää viikonloppua.
Kaikenlisäks, eilen oli hyväksytty matkakorvaus kelassa siitä kuntoutushommasta ja tänään tuli n. 60e tilille, niin voin lyödä vetoa huomisen pelistä.
Eilen myös pähkäilin saunan jälkeen onko liian aikaista vähentää laastari jo 5mg, kun vasta viikon ollut 10mg.
Kysyin asiaa heilurilla pitäen sitä ensin 10 päällä ja kun se pyöri ympyrää, joka mulla tarkoittaa kyllä ja 5 päällä ei eli edestakas suoraa viivaa, niin jatkoin 10, joka kuulostaakin paremmalta vaihtoehdolta.
Eli jos vielä lomaan asti 10 ja sit heittäydyn 5, joita on vielä 4 jäljellä ja sitten lopetus, kun työt alkaa, niin ans kattoo ny kui ämmän käy.
Ny laitetaan mulle uutta puhelinta kuntoon ja saas nähdä onnistuuko kaikki sovellusten laitto. Lähinnä Nordea ja Numeron .
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti