lauantai 23. toukokuuta 2026

Voitokas olo

 Oon nyt onnistunut saamaan pelitililleni, missä yleensä lottoa ym. pelaan kerta viikkoon, niin 160e.

Syystä että vedin oikein Suomi- Latvia 7-1 josta sain 135e ja eilen Euron panoksella sain vajaa 20e Suomi- Englanti 4-0, joten tuntuu kivalta joskus olla voitokas.

Sain eilen työssä tauollani laitettua Kelaan ne matkakorvaukset ja yöpymisen edelliseltä yöltä, ennen kurssin alkua, koska matka pitkä.

Eilen saapui tilaamani uusi puhelin, vaikka olin sen vasta edellisenä päivänä tilannut, eli tosi nopea toimitus. Vasta ladattiin se täyteen, ei ole aikaa alkaa vaihtaan Simiä siihen ennenkuin alkaa vapaat.

Syystä, että kaikenmaailman sovellukset pitää ladata mm. Numeron, jonka kautta kirjaudun aina töihin mennessäni ja sieltä pois lähtiessäni, joten on tosi tärkeää, että se toimii.

Muistan myös, että Nordean sovelluskaan ei ole koskaan ollut minulle pala kakkua, vaan olen aina joutunut tuskaileen noitten kanssa. Olen edelleen helmitaulu ihiminen.

Ja jos mulla ei olisi Mikaa, joka muutoin laittaa kaikki asetukset ja päivitykset olisin aivan hukassa tietotekniikan kanssa.

Joten jääköön asia ensi viikon ke tienoille, kun olen saanut kirppiksen lopetettua ja lääkärin käynnit tehtyä ja jään 10 päivän vapaalle. 

Juu vihdoin jälleen myöhässä saivat Juhannuslistat sylkäistyä ulos ja mulla on Jussi vapaa jippiajee, silloin Ronzu ja Arska Mansesta saapuvat, kun tämä näkeminen Mm kisojen lopussa meni pieleen, koska Arskalla on muutto Mansessa juuri silloin toiseen kämppään.

Homma jatkuu, että listan tekijä ei muista, että olen pyytänyt 7-13 päiviä, vaan on laittanut kaikki päivät 14 ja on 5 päivän putkia, vaikka olen pyytänyt vuoroja tasaisesti. Miten voi olla näin vaikeaa?

Nyt ei ole pariin päivän kirpparilla ollut mitään myyntiä, mutta voitot ovat ainakin sen 110e sikäli mikäli myyntiä ei tule enempää tiistaihin mennessä. Hyvä raha sekin tähän hetkeen.

Nyt kun sain listat tarvii varata hammaslääkäri, auton ilmastointihuolto ja sopia näkeminen lasten kanssa.

Palataan......


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti