La kävin tosiaan kirpparilla ja vein sinne lisää palapeliä, muutaman tunikan, hamosen ja villatakin.
Oli syytä käydä, koska hintalaput oli lähteneet irti useasta tuotteesta ihmisten niitä käsitellessä. Muistin vihdoin ottaa mukaan nuppineuloja, jotta sain ne pysymään vaatteissa paremmin.
Järjestelin myös hieman niitä ja pienensin usean tuotteen hintaa, joten ne on nyt sillä tasolla, että jollei mene, niin saa olla menemättä ja koitan joskus syksyllä uudemman kerran, jos löydän pöydän n. 15e vko, muutoin ei kyllä kannata, se on huomattu.
Sit taas Lidlen kautta kotiin. Pe saadusta tilistä alle 100e jäljellä ja bensaakin pitäs ottaa kohta puoliin.
Onneks pe tulee pari sataa ja kirpparilta tulee se satku ainakin. Mut kyl tää kädestä suuhun meininkiä on. Mutta oon kiitollinen, että näinkin hyvin.
Sunnuntaina tempoilin oman jumppani heti aamusta ja laitoin vitamiinit meille taas viikoksi purkkeihin.
Tein kaalijauheliha sössöä ja paprika, tomaatti, sipuliseosta valmiiksi tämän päivän kanapastaan, jonka pyöräytän Mikalle, kun pääsen klo:13, jonka jälkeen toivottavasti aurinkoon.
Eilen oli myös aamu sauna, joka oli ihanaa, niinkuin aina.
Myöhemmin sain aurinkoa tunnin verran Mikan nukkuessa päikkäriä ja sit vielä pari tuntia Sykettä ja kuinka ollakaan kausi on ohi.
Tänään katsotaan miten ämmän käy töissä selän suhteen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti