Taas vähän pyrkii tää fiilis pintaan, että paraneeko tää selkä koskaan enää kunnolla?
Joten palautanpa mieleen, miten vaikea se on ollut ja mihin olen päässyt sen suhteen.
Kipulaastarin olen tiputtanut 20mg kymppiin ja oon nyt pärjännyt sen kanssa.
Kipu ei nouse enää tonne 8, vaan tonne ehkä 3 ja tuntuu lähinnä rasituksena, ei viiltävänä kipuna.
Oon pystynyt töihini pienin levoin, mutta olisi kiva, jos tilanne olisi jo se, että voisin enempi nauttia olemisestani, koska rasituksen myötä sitä pyrkii tekemään asiat nopeammin, jotta saa hetken taas lepuuttaa selkää.
Alkuun en pystynyt istumaan minuttiakaan ilman kipua, en pystynyt oleen saunan lauteilla selällään. Meni kuukausia, että pääsin alalauteilta edes ylälauteille.
Välillä en edes muista selkääni, ennen niitä hetkiä ei ollut.
Muutoin vatsakipuni jota oli tossa pitkään joka päivä on lähes loppunut. Eli aloin epäileen Norspania siitä? Ja vihdoin googletin ja juu vatsakipu kuuluu yleisimpiin haittavaikutuksiin.
Olispa se oikeesti vain toi, niin vatsaongelmat vois pyyhkiä yli.
Päkiät on edelleen puutuneet.
Peukalon alaosa ei ole enää niin kivulias kuin aikaisemmin, edelleen pitää varoa tiettyjä asentoja, koska sitten sattuu.
Joten asiat on siis hieman paremmin.
Tuntuu tosiaan, että niistä homeopaattisista lääkkeistä on apua.
6h päivä töissä meni melko hyvin.
Suomi -Usa peli illalla oli huippua katsottavaa 6-2 muistaakseni päättyi. Vedot meni vituiks 4-1 ja 4.2 mutta ei se mitään, hieno tulos.
Kirppari myynti on jo yli 100e, ja viikko vielä jäljellä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti