3 aamua töissä ja vappuna siis vedin karaokea, joka meni loistavasti tottakai. Tän homman mä todellakin hallitsen.
Vanhusten silmissä paistoi ilo ja tuttuus lauluja kohtaan, joku tapaili sanoja, joku vaan istui silmät kiinni nauttien ja osasta ei tiennyt ymmärsivätkö he edes missä olivat, mutta hetki oli hyvä.
Työn tekoa kestin taas hieman paremmin, kuin aikaisemmin, mutta kipu tuli kuitenkin aamun edetessä ja paussien tarve kasvoi, mutta 3 aamua vedin täysillä. Kotiin päästyä syömään ja aurinkoon.
Oli pari +20 päivää, jolloin aurinko paistoi niin lämpimästi, että makasin aluspöksyillä kylpytakin päällä pellolla ruohikolla katsoen sinistä taivasta ja koivujen huminaa, kuunnellen podcasteja ja välillä taas olin aivan hiljaa vaan nauttien lintujen laulusta.
Onni on asua paikassa, jossa voi kulkea alasti pihallaan, kenenkään häiritsemättä. Olen todella rikas siinä suhteessa, vaikka muutoin tiukkaa olisikin, niin oma rauha on paljon tärkeämpi.
Metsään pääsee suoraan pihasta.
Puihin tuli lehdet, joten paikattiin koivun reikä oksalla ja mahlan juonti pakkasesta jatkuu vielä. Kuvittelen, että olen saanut siitä uudistavaa elämänvoimaa.
Kirppis myyntiä on ekan viikon aikana tullut jo 2 viikon vuokran verran ja toivon, että se nousee siihen 4 viikon vuokran verran eli 120e, niin loppu olisi sitten tuloa ja voisi huokaista helpotuksesta, ettei ainakaan miinukselle jäisi. Aion siis pitää sitä 4vkoa.
Tänään vihdoin tulee hieman rahaa osittaisesta varhennetusta vanhuus eläkkeestä, jota olen nostanut jo joku 4v auttaa kyllä taloudellisesti todella paljon.
Ei hajuakaan paljonko se laskee eläkettä, jota lopulta saan, mutta elämä on tässä ja nyt ja juuri nyt täytyy pärjätä, en osaa ajatella muullakaan lailla. Se on sitten se mitä on.
Täytyy kattoo kuinka kauan jaksan töitä tehdä, koska eläke nousisi 600e jos teen 69v ja tietty sekin voi muuttua, ei noista päättäjistä tiedä, mitä vielä keksivät, vievät tuhkatkin pesästä.
Tänään tosiaan käden kuvaus 8.30, ihmeekseni käsi on nyt mennyt parempaan suuntaan, josta olen todella kiitollinen.
Ssit hyppään varmaan taas siihen hierovaan tuoliin ja syön jotain aamupalaa. 10 aukeis Normal, en tiedä jaksanko sitä oottaa. Kirpparille pitäs mennä myös viemään lisää palapelejä ja eläinten ruokakipot, jotka eilen pesin.
Pitäs käydä Puuilossa ja ruokakaupassa, saa nähdä mihin kaikkeen venyn tänään. Kun ruokaakin pitäis laittaa kun kotiin saavun. Varmaankin riisiä ja kanaa vielä 2 kertaa ja sit onkin lähtö kuntoutukseen sunnuntaina.
Treenatakin pitäis, mut taitaa jäädä huomiseen, ellen tässä jaksa edes pikkutreenejä ennen lähtöä liikenteeseen, kattoo nyt.
Hienoa kevätpäivää kaikille, en usko takatalveen!!!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti