Jouduin soittaan lekun tälle päivälle, koska on nyt vaan pakko.
En todellakaan halua saikkua, mut jos siihen auttas vaikka joku kortisoni piikki? en tiedä?
Tai ees selvitettäs mistä se johtuu?
Luulis, et jos se olis joku rasitusvamma, niin menis parempaan, mut tää on mennyt huonompaan.
Sattuu avatessa peukaloa isommin ja ikäänkuin joku liikkuu ronksuu sisällä.
Tätä tää siis taas on. Mulla on ollut 3 vapaata ja luulin, että on aikaa tehdä kaikenlaista, mutta tämänkin päivän loppuvapaa multa vietiin tän myötä, että joudun lähteen Hämeenlinnaan tän takia, jossa meneekin kivasti loppupäivä, voi vitun vitun vittu.
Eilen mun positiivisuus oli todella kovilla, koska tää uusin vaiva on nyt todellakin piste iin päälle, niin, että yritetäänkö mut todella pysäyttää kokonaan työelämästä, etten saa tehdä sitäkään vähää, mitä ajattelin yrittää. NYt on usko koetuksella.
No sain yhteyden myös siihen Homeopaattiin Marjattaan, jonka kanssa soiteltiin pitkin päivää.
Kyseli multa tietoja, jotka laittoi koneelle, joka ilmeisesti seuloi mulle sopivat rohdot, jotka hän sitten teki ja ne lähtee mulle postissa tänään.
Saapa nähdä mitä ne maksaa, en kehdannut kysyä
Ja mitä hyötyä kysymisestä olisi ollut, koska olen tämänkin tien päättänyt kokeilla maksoivat ne sitten mitä vaan.
Joten enkeleiltä pyysin, että maksu olisi n. 50-100e, mutta loogisesti ajateltuna sen olisi oltava paljon paljon enemmän. Katsotaan.
Kusessa tässä ollaan jo muutenkin, joten antaa tulla sitten lisää lunta tupaan ja jäitä porstuaan. Eiköhän tästä jotenkin selvitä.
Mut nyt tosiaan sit tää käsi, voihan v.
Kuntoutusmatkaankaan ei ole enää kun 10pv ja pelko perseessä, että käsi estää jotenkin sen, entä jos en voi kohta edes ajaa tms..
Kirpparimyynti oli eilen 17.90e joten vielä 11.10e niin olen saanut viikon vuokran maksettua, loppu olisi sitten tuloa ehkä?
Tai sitten ens viikolla ei menisi mitään ja jäisin velkaa.
En mä sitä viikon jälkeen kuitenkaan jo pois ota.
En tiedä oliko tässä mitään järkeä, mut katotaan nyt ainakin se 3vkoa mitä tästä tulee.
Juu vappukaraoke lauluja eilen jo kattelin, vähän jäi kesken, nyt pitää loppuja katsoo, ei täs muuten riitä aika, joten hommiin.
On sulla ollut mielnkiintoinen ja haastava elämä. Taidat olla kirjoitusten perusteella supersankari ja erittäin sitkeä sissi. Jatka kirjoittamista.
VastaaPoistaTulispa kirppispöydän kulut takas! Ja tietty siihe päälle myös:)
VastaaPoista