Kyl täs nyt oon oppinut näköjään manifestoinnin jalon taidon.
Näin on nyt pakko todeta, koska kun päätin, että alan tekeen sitä 60% niin samantien varasin lääkärille ajan lomapäivään, laitoin meiliä pomolle ja listan tekijälle ja kerroin mitä olin ajatellut ja jo seuraavana päivänä sain vahvistuksen, että näin voidaan tehdä.
Olin myös jo kirjoittanut mun allakkaan, että alkaa 60% ja näin tulevan kevään ja kesän silmissäni, miten onnellinen olenkaan lisääntyneestä vapaa-ajastani ja lyhemmistä työpäivistä.
Olen haaveillut varmaan aina, että tekisin kesällä vähemmän töitä, eläkkeellähän ne sitten on kokonaan vapaita, mutta, että nyt jo saan mahdollisuuden tähän, niin hieno homma.
Joku ihme taito mulla on ilmaista itseäni niin varsinkin kirjoittamalla, että saan yleensä sen mitä toivon ja vastapuolen vakuuttuneeksi siitä, että tämä on kaikkien parhaaksi.
Suuri taakka tosiaan laskeutui selästäni, kun tän päätöksen tein ja olen ihan täpinöissäni tästä,
Mietin jo talouden kannalta, että Huhtikuun palkkaan se ei vielä vaikuta, kuin muutaman päivän osalta ja toukokuussa on myös viikon loma, josta normi palkka, joten auttaa toukokuun tuloja ja kesäkuussa taas kesälomarahat n, 1000e ja 600e veronpalautuksia, joten niillä voin tasata mahdollista luottokortti velkaani silloin, näin toivon, joten jäljelle jää heinäkuu, josta kesäloma alkaa jo 13.7, niin ei siihenkään tiliin ihan sikana vaikuta, joten uskon selviäväni.
Tietenkin elämässä on muuttuvia tekijöitä, kuten tänään aika Kirurgiselle, en tiedä yhtään liittyykö tämä asia mahdollisesti tulevaan alavatsan roikkoleikkaukseen, vaiko tähän vatsan turvotukseen vai mitä?
Eli mitä vain saattaa tulla tänään eteen.
Koitetaanpa manifestoida, että jos kyseessä on leikkaus, niin se olisi vasta syyskuun nurkilla.
Mun vatsa on ollut nyt paljon parempi ja ilman keräytyminen on vähentynyt, liekö kyse sitten ruokavaliostani, josta poistin aamuisin juomani treeniaineen normi luomu punaiseen maitoon , epäilen, ettei toi laktoosi ole vatsalle hyväks.
Muutoinkin syöminen on paljolti protskupitoista ollut, eikä liikaa ahtamista kerralla ja tietty liikun enemmän nykyään, joten elän toivossa, ettei siinä sen kummempaa kuitenkaan olisi.
Nyt on särkeminenkin ollut poissa vatsataudin jälkeen.
Eilen tilasin muuten näkijä ajan mun Lapin noidalle mun ekaan lomapäivään. Hän tiesi jo viime vuonna, että töihin en pääse vielä pitkään aikaan. Ja kaikki järjestyy vielä, sekä sanoi, että taloudellisesti tiukkaa, mutta selviän kyllä.
Epäili myös, että selkärangassa vinouma, jota joudutaan vielä ehkä operoimaan, mutta tämä on vielä auki, koska lisätutkimuksia en ole saanut, mutta jos en kesälomankaan jälkeen ole kunnossa, siis silloin, kun tapaturmasta tulee vuosi täyteen, eli 17.8, niin sitten alan vaatimaan jotain jatko toimenpiteitä.
Mutta nyt tosiaan 2vp ja pitää lähtee treenaan kevyesti ja sit hierojalle, kauppaan ja sairaalaan. Kevyt päivä taas tiedossa, juu ei ole ;.)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti