Voisin väittää olevani aikas nopea käänteissäni, kun joku idea alkaa päässäni mitä ilmeisimmin intuition johdattamana.
Nimittäin eilen klo:13 mennessä olin jo saanut 2h etähoidon eilisestä hoitomuodosta, jota aloin tutkimaan.
Hoidon antaja oli Johanna Novak.
Olin myös laittanut meiliä kurssin perustajalle Petrille, että kurssi kiinnostaa ja mitä siihen sisältyy majoitusten puolesta ja voiko sen maksaa erissä ja sain vastauksen, että matkat, yöpymiset ja ateriat hoidetaan itse ja kurssin voi maksaa vaikka osissa.
Aamulla katselin sivuilta jonkun hoitajan, joka olis tästä läheltä tarkoituksena mennä lähihoitoon, mutta Johanna soitti mulle kuntoillessani ja kertoi, että tekee vaan kaukona ja on yhtä ellei tehokkaampaa, kuin lähihoito. Ja hänen fysiikkansa ei kestä sitä fyysistä käsittelyä.
Innostuin sen myötä vielä lisää tästä hoitomuodosta, koska se olisi varmaankin minunkin tuleva tyylini tehdä sitä hoitoa, eli kaukona. Ei munkaan fysiikka varmaankaan kestäisi jäsenten käsittelyä fyysisesti ainakaan pitemmän aikaa.
Vakuutuin Johannan kyvyistä ja aika sovittiin 20minutin päästä.
Maksu jälkikäteen Mobilella. Summa tuntui isolta, mutta hoitoaikaakin kyllä kului 2h, että oikeastaan ihan kohdillaan.
Eihän mulla olisi tähän varaa ollut, mutta....
Myöhemmin tajusin miksi Novakin nimi oli mulle jotenkin tuttu ja kutsuva, selvisi, että Jyrki Pykäri valon kanavalta oli jossain videossa suositellut Johannaa ja jäänyt siitä mieleeni, tämä vakuutti vielä lisää hoidon toimivuudesta.
Hoito oli vähintäänkin mielenkiintoinen, puhelinyhteys, jossa ehdin valoittaa koko elämäni pahimpia kipu ja kasvupaikkoja, joista oli tullut tukoksia ja muistijälkiä kehoon aina raiskauksista, onnettomuuksiin, kuolemiin ja veljen hylkäämiseen.
Itkin ajoittain kuin vesiputous ja siteitä katkottiin sukulinjoihin. Sydäntä avattiin ja puhdistettiin Chakroja ym.
Hoito oli kaikenkaikkiaan vakuuttava. Sitä ei edes pysty selittään ennenkun sen itse kokee.
Suosittelen, toki en vielä tiedä onko vaikutus se mitä sen toivon olevan, mutta sen kerron teille tässä ajan kanssa.
Maanantaina on eka duunipäivä saikun jälkeen ja toivon todellakin, että kipu on poistunut ja pelkään, että automaattisesti vedän sen takaisin itseeni. Vaikka juuri tätä pelkoa yritettiin hoitaa.
Sitten pitää vaan edelleen kertoa kivulle, että rakastan sinua ja kiitän sinua opetuksista ja olet tullut nähdyksi, mutta nyt on aika hyvästellä.
En saa kuulemma pelästyä, jos kipu vielä palailee voimakkaampanakin, koska kivun täytyy tulla ensin pintaan voidakseen poistua minusta.
Sit mun kanavat aukaistiin takaisin tähtiystäviin esim. Siriukseen, josta koen olevani kotoisin.
Vuosia sitten pyysin Matti Porkkaa sulkemaan yhteyteni, koska ne vaivasivat elämääni, kun otin yhteyttä heihin alkon välityksellä ja ne yhteydet eivät olleet valosta.
Mutta nyt mun pitäisi saada yhteys ihan selvinpäin.
Annoin hoidossa myös anteeksi eri tyypeille elämässäni, mm veljelleni ja tehtiin tilaa hänelle sydämeeni.
Mulla oli ollut sydämessäni aukko, joka nyt täytettiin ja avattiin, koska olin sydämeni sulkenut kivun takia, jota olin kokenut.
Hoidosta sain jonkun energia siepin, joka sai mut Mikan päikkäreitten aikana vielä ulos tarpoon mettälenkkiäni 3x ja pyöriin energiapaikassani. Ikinä en yleensä enää iltapäivällä riuhdo, vaan kaikki urheilu on aina aamusta, joten hallelujaa.
Nyt olen päättänyt, että jos kipu jää nyt kertalaakista melko pois, niin menen kurssille jo kesäkuussa raivaten siihen tilaa ja rahaa jostain.
Jos paranen pikkuhiljaa, et siis saan edes jotain tuloksia hoidosta, niin menen syksymmällä, joko lokakussa Turkuun tai Marraskuussa Kuopioon, joka jostain syystä kiehtoo mua ajatuksena kovin.
Jos hoito ei auta ollenkaan, en mene kursille.
Ei muuta kun ihanaa Sunnuntaita kohti toverit, meillä on elämä elettävänä, tehdään siitä niin hyvä kuin mahdollista.
Ajattelen nykyään aamuisin miten ihanaa herätä ja mikä mahtava päivä tästä tuleekaan jälleen kaikkinen haasteineen ja mahdollisuuksieen, Kiitos, kiitos, kiitos <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti