lauantai 4. huhtikuuta 2026

Mahlaa

Eilen sit normi jumpat ja lähdinpä vielä sauvakäveleen. 
Vedin lenkin taas 3 kertaan ja joka kierroksella "hoidatin" itseäni energiapaikassani, missä energia heilutti mua ympäriinsä mun toivoessa hyviä asioita ja poistaessa negatiivisia itsestäni.
Olin todella voimaantunut lenkilläni ja kivut olivat poissa siinä hetkessä. Oli hyvä päivä niittenkin puolesta.

Mika tuli laittaan uudella poralla uuden reiän, josta mahla alkoi tippumaan. 
Kiitin puuta ja kerroin sille, että mulle litra päivässä riittää, että pitää itse loput kasvaakseen ja pyysin anteeksi reiän tekemisestä.

Muutaman tunnin päästä hain mahlaa ja sain sitä enemmän, kun koko aikana. Join sitä illalla ja nyt aamulla. 
Pitäisi varmaan käydä aamusta tyhjentään, ettei tuu liian painavaks. Nukuin kuitenkin 5.30 asti, joten oon ihan myöhässä omista aikatauluistani muutenkin.

Eilen bongasin sellaisen asian kuin Body mind energy balanche kurssi, johon ehkä menen tulevaisuudessa, Nyt tilasin eka linkin Webinaariin, jonka voi katsoa myös etänä, kiinnostaa kovasti.
Kun nimittäin sain nyt päähäni alkaa etsimään jotain keinoa mikä olisi mun juttu, jolla pääsisin auttamaan muita ihmisiä kivun kanssa.
Katsotaan mitä tästä tulee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti