3 h syömisen jälkeen aamulla alkoi järjetön oksetus olo ja hetken sitä kärsittyäni puoli unessa, oli rynnättävä oksulle.
Vessaan juostessani kompastuin lämppärin johtoon ja oli millistä kiinni, etten lentänyt pää edellä pesualtaaseen.
Enkelit selkeästi mut piti pystyssä ja pysäytti kaatumisen, koska muutoin en tajua miten siitä olisin selvinnyt ilman isoja vahinkoja.
Olin muuten herännyt jo ennen klo:4, ja olin muutoinkin pyörinyt koko yön. Myöhemmin selvisi, että oli täysikuu ja astrolögisesti vielä Vaaássa, joten ei ole ihme, kun on mun horoskooppimerkki.
Oksentamisen jälkeen aattelin, etten jaksa kyllä yhtään mitään, mutta hetken keräiltyäni itseäni sain kuitenkin spurtin päälle ja tein Mikalle riisit uuniin ja kanakastikkeen, jonka jälkeen lähdin asioille Hauholle.
Ensin viemään kierrätykseen muovit, pahvit, lasit, sitten kauppaan ja ostokset, sitten hakeen bensaa, siitä Juhan kauppaan hakeen linnun siemeniä ja vielä apteekkiin hakeen sormeen varalle se antibiottikuuri ja rautatabuja väsymykseen.
Eli aika suoritus, eikä siinäkään vielä mitään.
Sitten tein aamulla aloitetut treenit loppuun, vaikka selkään sattui sikana ja sitä ihmettelin, ettei laastaritkaan enää auta, vaik en oo ees töissä selkää rasittamassa, kunnes huomasin, että ti laittamani 10mg oli tippunut rintakehältä jonnekin, enkä sitä ole vielä löytänyt.
No ei muuta kun uusi tilalle reiteen, mutta harmittaa yhdenkin laastarin hukkaanmeno, koska niitä on niin vaikea saada.
Onneksi tauti alkoi hiipumaan sen oksennuksen jälkeen ja jaksoin vielä mennä ulos aurinkoonkin toisien päikkärien jälkeen ja tehdä pienen metsälenkin.
Niin tän oksetus taudinkin käänsin positiiviseksi ajatuksella, että keho halusi puhdistaa itsensä, kun valmistelee mun energioitani seuraavaan vaiheeseen.
Ilta meni kivasti katsellen hengenvaarallisesti lihavia. Mikalle tsemppinä, kun on laiharilla ja laihtunut jo melkein 3kg huippua.
Tänään haetaan sille silmälasit specsaversilta. Ja haetaan Tokmannilta käsiporaa, että sais mahlaa koivusta ja tarviin jumppanauhaa, kun katkes edellinen.
Oon löytänyt pari Podia, jota oon ny kuunnellut Vappu Pimiän ja etsin tota Alma Hätösen podia, joka piti olla joku keskiyön tarinoita tms...
Heidän yhteispodinsa missä Vappu haastatteli, oli niin hyvä, että haluan kuunnella lisää ja Vappu esittää aina 5 nopeaa kyssäriä loppuun, johon vastaan nyt itsekin, itselle muistoksi ja katsoen muuttuvatko ne matkan varrella.
Eli ELÄMÄN TARKOITUS
Opetella elään ihmiskehossa selättämään pelkojaan, antamaan anteeksi ja rakastamaan pyyteettömästi.
OLEN KIITOLLINEN JUURI NYT
Mielenrauhasta <3
Tämänkin hetkisestä terveydestäni
Tästä hetkestä. Itsestäni, miehestäni, ystävistäni ja sukulaistani.
Paikasta, jossa saan olla rauhassa tästä talosta luonnon keskellä, eläinlapsistani,
Omasta maailman katsomuksestani.
Siitä, että minut on rakennettu voittamaan vastoinkäymiset ja nousemaan aina uudelleen, vaikka mitä tapahtuisi.
IHMISENÄ OLEN
Kesken eräinen, mutta vahva, luotettava, erityisherkkä, erakko, ambivertti empaatikko, joka ei myrskyssä katkea, vaan taipuu ja mukautuu ja kääntää vaikeudetkin voitoksi ja kasvun paikaksi.
RAKKAUS
On kaikki.
VIIMEINEN ATERIANI OLISI
Jotain tyyliin jättikatkarapuja, kalaa, mereneläviä, jollain ihanalla paistetulla riisipedillä.
Tehkääpä itse tää, pistää ajattelemaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti