No niin Lapin noita katsoi minulle pöydän ja näki seuraavaa.
Näki tarkalleen, että mikä on työkuvioni ja että olen sairastellut ja ongelmia on ainakin selkä, lantio, vatsa.
Näki myös, että periaatteessa mulla on vuorotyö, mutta teen aamupäiviä. Näki haasteita motoristisella puolella.
Tuli lopulta jopa siihen tulokseen, että voi olla myös kyseessä joku naistenvaiva, joka voi heijastua ongelmina selän alueella.
Kuulemma joku nuorehko mies löytää keinon hoitaa selkääni, ei ole kuulemma vielä tullut vastaan.
Hän katsoo aina 2v aikavanan, ja sen aikana näyin ainakin nykyisessä työyhteisössä mukana.
Selkään en muuta selkoa saanut, kun, että jatkat vaan samalla tavalla eteenpäin ja leikkausta ei ainakaan tarvita.
Näkyi pyöreitten juhlimista, synttäreitä ja kutsuja häihin ja kuinka ollakaan tajusin, että Mikahan täyttää ensi vuonna 50v ja kaverin 60v. synttärit kesällä ja illalla tuli kutsu häihin.
Kummilapsille, eli veljeni lapsille Jonnalle ja Lassille kuului vain hyvää ja kaikkea kaunista.
Veljeni tulee takaisin elämääni ilmeisesti sairauden kautta.
Hänellä voi olle ongelmia pään aluella tai muistisairaus tai keuhkoauhtauma jos polttaa ja juu todellakin polttaa.
Kuulemma saan tietää hänestä hänen poikansa kautta, jää nähtäväks.
Mikan ja mun avioliitto se vain jatkuu...
Hänen terveydestään sanoi, että voi olla alaselkä tai sydän vaivaa tulossa perinnöllisyyden kautta.
Kerroin, että treenaa ja laihduttaa ja sanoi, että muutoin hyvä, kunhan ei mene yli.
Mikaa siitä eilen varoittelin, mutta aikas lailla viittasi kintaallaan.
Joku poikamies, ehkä Mikan puolelta omistaa 2 kiinteistöä ja ehkä mahdollisesti sieltä olisi tulossa meille jotain. Toivotaan <3
Semmotteita, siitä sitten päivä jatkui tekemällä ruokaa, käymällä kaupassa ym, Illalla palelin taas sikana 2 peiton alla tv:n ääressä.
Ai niin sain kutsun 25.5 plastiikka kirurgiaan lääkärin vastaanotto. Esikäynti ennen mahdollista leikkausta.
Eli nyt se roikkoleikkaus on sitten tulossa, tilanne on vaan se että koska teen 60% niin en toivo leikkausta ennen 21.6, koska sitten saan sairaspäivärahaa vain sen 60%
Lisäksi minulla menee vielä Norspan laastari ja selän kuntoutus on kesken.
Joten toivon, että aika menisi elo-syyskuulle, jos mahdollista.
Aion soittaa sinne tänään ja hieman tiedustella, mitä he aikovat?
Kohta pitää alkaa taas tekeen päivän treenit ja Elsa entinen työkaveri tulee poikkeen, on nykyään eläkkeellä.
Tänään syödään Tacoja ja ehkä etsin jotain kirpparikamaa, jos ehdin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti