Oli siinä puristamista, että vielä ne 2 8h päivää jaksoin tehdä.
Jouduin kyllä ottaan välilepoja monta päivän aikana.
Onneksi oli loistavia työtovereita, kenen kanssa homma toimi ja jäi aikaa myös lepoon.
Olin aikaan saava ja raahasin varastot täyteen, saa nähdä kun palaan mikä on meininki niitten suhteen.
Oikean puolen iskias kipu ei vain ole rauhoittunut ja se sapettaa.
Niin toivon, että tää loma siihen auttaisi.
Eilen illalla otin hiukset irti ja tänään selvitän ne, sekä laitan väriä ja huomenna matkaan taas manseen laittaan uudet letit hieman värikkäämmät tällä kertaa.
Kaikki siis todellakin kaikki on loppu kaapeista ja tiedän jo, että noin 300 tulee meneen kauppaan, apteekkiin ja bensaakin tarvis.
Ja letteihin pitää varata 150e. Tili tuli eilen ja jäljellä on 500e, joten kaikki menee ja vielä pitäisi lähteä Harjavaltaan lauantaina.
Voi hallelujaa. Ens tiistaina on se TT , jonka tarkoitus tehdä lausuma Kelaan mun 60% ja lomaviikko vielä.
Muutama satku tulee ke, mut ei nillä paljon rällätä.
Kaikenmaailman hoitoihinkin olis kiva päästä, mutta ei ole varaa.
Pitää tyytyä niihin hieroviin tuoleihin, joita on kauppakeskuksissa.
No eiköhän kaikki järjesty jotenkin, niinkuin aina <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti