Ma olin töissä 6h ja alku menikin aika lupaavasti, muutaman tunnin kuluttua kuitenkin tarvitsin taas lepohetkiä ja kipu palasi samaan iskias pisteeseen, mutta asteikolla ehkä 6 entisen 8 sijaan.
Oli helpotus päästä kotiin 13 pintaan, jaksoin vielä kaupan kautta, koska taas tarvikkeet loppu. Ehtoo ruoan laittoa ja lepoa.
Eilen sitten aamusta otin yhteyttä Anita De Coteen messengerin kautta, Tuija oli mainostanut, että Anita paransi hänen iskiaksensa ja mä taas aattelin, että kokeillaan tätäkin. Olen ennenkin ottanut häneltä hoitoa ja seuraan muutoinkin somessa, vaikuttava persoona.
Hän vastasikin viestiini heti aamulla ennen kuin lähdin ja sovittiin hoito, jota teki mulle pitkin päivää aina Egyptistä asti, missä myös asuu.
Hoidossa selvisi mm. seuraavaa; Jossain toisessa ulottuvuudessa kehoni oli aivan kiinni, varsinkin selästäsi.
Tarvitsisit ainakin 5-6 hoitoa. Hermopinteet aivan tulehtuneet.
Ei voi energiahoidolla hoitaa. Tarvitsee lääkkeitä. Homeopatialla hoitaa suolisto puhdistaa kehon puhdistus tulehduksesta pois.
Tulehdus tuo kivun, Hoidan hengen tasolla ja palautan sen hoidetun tiedon sun kehoosi, niin sitten tunnet sen hoidon.
Palautan sinulle sun tervettä energiaa sun kehoon nyt.
Sulla on sellainen tietynlainen kovuuskenttä siinä sun aistien päällä. Sun on vaikea tuntea sitä hoitoa.
Se kovuus johtuu, ehkä että sun on pitänyt kehittää joku tällainen muuri ihmisten maailman takia. Mutta hoito etenee kuitenkin.
Laitoin energiaa valonsuojan, hoito on tehty, mutta hoito pitää tehdä fyysiseen kehoon. On aivan rikki sieltä selästä, en tiedä tarvitsisiko leikkauksen jopa, mutta hoidon osalta näytät hyvältä.
Antoi mulle myös Homeopaatin numeron, johon otan tänään yhteyttä.Yli 80v nainen, joka on jo eläkkeellä.
Sellasia, sitten lähdin Tuuloseen hakeen vitamiinipaketin matkahuollon automaatista, kävin Tokmannilla ja sit otin tuolihieronnan ja jatkoin matkaa kirpparille, jossa raahasin pari matkalaukullista kamaa ja 3 kassia myyntiin.
Illalla katoin saldoa, niin olin myynyt 5.90e, kuinka iloiseksi se mut tekikään ja oli jännittävää.
Kotiin päästyä olikin sitten sauna.
Mikalle olin tehnyt ruoat jo aamu 6-7 aikaan ennen liikkeelle lähtöä, joten ei niitten kanssa enää tarvinnut häslätä.
Ilta sitten aika lailla levon kautta.
Tänään heräsin taas iloisena tähän aamuun.
Edelleen peukalon alaosan lihas kipeä, päkiät puutuneet ja vatsaankin sattui hieman jo aamusta.
Ai niin ja ulosteessa on ollut nyt muutamana päivänä verta, mutta aattelen sen johtuvan peräpukamista, jotka on ärtyneet chilin syömisestä, jota tungen lähes joka ruokaan, koska rakastan sitä.
Selästä en osaa sanoa vielä mitään, eilen hoitojen aikana kipuilin joka puolelta, joka kuulemma kuuluu asiaan.
Tänään ohjelmassa pyykinpesua, treenit.
Vappukaraoken suunnittelua töihin,
Kaivan äitin lukuisat laulukirjat, etsin parhaat kappaleet ja teen valmiin listan mitä laulan vappupäivänä töissä vanhuksille.
Huomenna on sitten aamusta jalkahoitaja Mikalle ja mulle.
Äänenvaimentimen maksoin jo auton korjaajalle. -1200e oon jo joutunut luottokorttia vinguttaan, Voi perse se ahdistaa mua syvästi.
Yritän olla positiivari, mut ei tää aina helppoa ole.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti