Huomenta, heräsin taas 4 pintaan vapaapäivään. Aloitin sen jälleen myönteisesti halaamalla itseäni sanoen, että olet turvassa ja suojassa ja rakastan sinua, sekä miettimällä kiitollisuuden lähteitä, kuten, että heräsin tähän aamuun ja että on vp ja pääsen saunaan.
Tulossa on myös mitä aurinkoisin päivä ja saan ottaa sitä, sekä naatiskella leväten, kunhan väännän pienet jumpat nyt aamusella.
Musclefixin käsittely oli näköjään liikaa minulle, koska oikean lonkan iskias triggeri piste on siitä asti kipuillut sikana ja jopa säteillyt polveen asti.
Siihen hoitoon en taida ihan äkkiä mennä uudelleen.
Kyl se taitaa olla vaan se hermoratahieronta, alipaine, rullaushoito, Sarin hellä hieronta tai jäsenkorjaus toistaiseksi, mihin aikoja varailen.
Kunpa tää kipu vaan lakkais vähitellen, eli se mun uus hoitokaan BMH ei sitten kuitenkaan auttanut, paitsi tuntuu, että terävin kärki kivusta silloin lähti, mutta palasi hieronnan jälkeen. Mikä on täysin perseestä.
Eli viikonlopun olin töissä, enkä sitten paljon muuta jaksanutkaan, kuin maata, no otin arskaa tuntosen töitten jälkeen, joka sekin oli selälle liikaa.
Mika laittoi eilen viestin töihin -2kg viikossa, eli -5kg kk hieno homma, on tehnyt todellakin töitä sen eteen.
No eipä tässä muuta kun jatketaan..Moikka <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti