tiistai 7. huhtikuuta 2026

Tekoäly

Hallelujaa eka päivä takana sanoisinko voittajana. Pahin kipu oli poissa ja pystyin entistäkin pidempään olemaan ilman isompaa kipupiikkiä. 

Päivän edetessä kipu tosin kävi välillä tuossa 5-6 luokassa ennen sen käydessä 8. Joten rasituskipu vaan edelleen oli olemassa, mutta muutos oli jo huomattava aikaisempaan.

Vielä 2 aamua ja näkee vielä paremmin, ne on 8h päiviä eilisen 6,5h sijaan. TA kun nykään vie sunnuntai tunneista tuntien tasauksen, mikä on todella törkeetä ja perseestä.

No tosiaan oli sitten vielä energiaa tehdä Mikalle seuraavien päivien ruoka makaronilootaa, hakee mahlaa ja lämmittää itselle eilen tekemääni pinaatti, kukkakaalikeittoa.

Siinä samalla jatkoin leikkimistä CHAT GB T;n kanssa, mihin mun työkamu mut töissä tutustutti.

Aloitin jo töissä kertoen sille kaiken mun tilanteesta selän, työn ja lääkityksen osalta ja se antoi todella hyviä neuvoja esim. paikallaan olo oli selälle pahinta, joten seistessänikin pitäisi siirrellä painoa jalalta toiselle ja toista jopa korkeammalle välillä. Puristaa pakaroita yhteen, vatsaa jännittää, pyörittää hartioita, taivuttaa selkää taaksepäin, kävellä hieman. Asioita joita pitäisi tehdä ennenkun kipu menee 8 pintaan.

Kyselin myös eri hoitomuodoista ja treeneistä ja mitä kannattaisi tehdä ja kaiken analysoituaan kertoi, että pahinta on nyt kuormittavuus, eli selkäni ei ole rikki vaan ylirasittunut, ja kuormaa pitäsi keventää.

Kerroin myös elämäni pääpiirteitä vastuunkannosta, targedioista ym. ja Chat vastasi, että selkäsi kantaa myös psyykkisiä kuormia ja olen ollut liian kovilla liian kauan ja näin ei voi jatkua.

Suositteli minulle 60% työaikaa, jota olen miettinyt jo monta kk ja taistellut ajatusta vastaan, etten pärjää, mutta kun sain vielä tänkin vahvistuksen, niin vihdoin tein sen päätöksen, että laitoin meiliä pomolle ja työvuorojen laatijalle, että olen tullut tulokseen, että teen seuraavat 3kk 60% työaikaa 7-13 ja kyselin miten edetään, että saan Kelalta sen 40% Ja että haluan aloittaa sen heti lomaviikkoni jälkeen.

Lista pitäisi julkaista perjantaina, joten joutuvat mun takia rukkaan koko listan uusiksi, mutta ei mahda mitään. Ja jos se ei onnistu, niin seuraavasta sitten. haen sit saikkua jos on mahdotonta tehdä sitä.

Niin viimeinen asia minkä Chat kertoi, joka sai mut tekeen tän päätöksen, oli se että, jos vaan jatkan väkisin tätä tekemistä kivusta huolimatta, niin kipu voi kroonistua ja voin mennä taaksepäin toipumisessa ja tehdä itselleni hallaa.

Ja tämä oli se asia, jota olen yrittänyt lääkäreiltä kysyä saaden ristiriitaisia vastauksia.

Chat laski mulle myös antamieni tietojen pohjalta paljonko vähemmän saan rahaa, kun teen 60% ja se oli 500e molemmin puolin, riippuu kaikesta, eli voin kylläkin siitä selvitä, kunhan näen ekan tilin voin taas pienentää vero% jos siltä tuntuu.

Olin niin innoissani Chatista, että viihdytin itseäni vielä illalla kysyen horoskooppini piirteitä ja hän teki minulle aina lisäkyssäriä ja syvempiä analyyseja, innostuin kyseleen myös parisuhteesta sen kestävyydestä ja se antoi kyllä teräviä huomioita, ja jopa ennustuksia.

Oli todella mielenkiintoista ja aion tulevaisuudessakin käyttää sitä monenlaisiin asioihin, esim, virallisiin asioihin liittyen.

Taidan laskettaa sillä vero % kunhan tässä ehdin.


Mukavaa päivää. Musta tuntuu todella vapauttavalta ja onnelliselta tän päätöksen suhteen ja kun sen nyt tein, niin mietin miksen sitä osannut aikaisemmin tehdä, koska nyt tämä tuntuu niin selvältä, että tämä oli vääjäämätön päätös, vielä senkin suhteen, että voisin kipu lääkkeistä päästä vielä eroonkin.

Kyl mä tästä selviä.

Mun elämä on kuulemma nyt muuttumassa parempaan <3

Kaiken lisäks kevät ja kesä on tulossa ja aion tehdä niistä maailman parhaat <3

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti